Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A Világ

Ebben a Blgoban olvsahatsz mindennap a mindennapi hírekről ! Ez inkább a külső társasággal foglalkozik ! Így megtudhatod mi történt ma !

Ma Halloween ! :D

2009.10.31. 18:19 | Secrets | Szólj hozzá!

Sziasztok !

Ma egy világszerte ismert különlegességet ünnepel az aki ezt fontosnak tartja !
Ez az ünnep arról szól , hogy egy nap jól kibulizhassuk magunkat egy eléggé különleges jelmezben ! Ma már a vámpír jelmez kötelező öltözék a fanatikusok számára !

Az én véleményem e mulatságról:

Eléggé viccesnek és jó dolognak tartom , hiszen ilyenkor sok ember öltözhet abba ami egész évben a vágya volt ! Hiszen itt nem tart senki sem cikinek vagy gáznak , mert ez egy vicces, mulatságos buli ! :D Én voltam már egyszer kétszer Halloween- i buliban és különösen jól érzetem magamat ! Ilyenkor bárkit bátran megijeszthetsz, hiszen nem fogsz kapni érrte semmit ! :D Mindig is szerettem volna a barátaimmal olyat csinálni , hogy fölöltözünk és elmegyünk este házakhosz édességeket kérni ! Ez szerintem nagyon jó érzés lehet ! :D Majd jövőre ! Talán ! :D És ez nem csak kicsiknek való , hanem a 15-25 éveseknek is ! Sőt ők tudják a legjobban kiaddni magukból a Halloween- i "vámpírt" ! :D Ez egyszer egy évben van és ezt az alkalmat kikell használni ! :D Aki megteheti az menjen el egy buliba és garantáltan jól fogja magát érzeni ! :D Nahh csak ennyit az én véleményemről ! :D

Nos aki már buliban van vagy csak készülődik annak jó bulizást és aki velem együtt otthon marad annak meg jó pihenést.
A ma még vidám , de holnap szomorú nap lesz !
Ne felejtsek virágot vinni a szeretteitek sírjára !

Szép estét!
Sziasztok!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://registration.blog.hu/api/trackback/id/tr571489340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása