Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A Világ

Ebben a Blgoban olvsahatsz mindennap a mindennapi hírekről ! Ez inkább a külső társasággal foglalkozik ! Így megtudhatod mi történt ma !

Interjú !

2009.10.29. 17:01 | Secrets | Szólj hozzá!

Íme az interjú !
Mégegyszer köszönöm a vállalkozónak !

Fekete betű: Secrets(Én)
Piros betű:Karolina

Mi a véleményed a Haloweenről ?
Nos, a Haloween egy igen jó dolog nekem teccik és szeretem is főleg ha be kell öltözni.
Miért tartod jó dolognak ?
Mert ilyenkor a legtöbb ember kikapcsolódik. Igaz a nagy része fiatal,de akkor is jó szerintem.
Mit tudsz róla?
Tudtommal Amerikából szármozik a dolog igazából máshol nem igen terjedt még el de kezd, és MagyaOrszágon is egyre nagyobb népszerűségbek örvend=)
Szerinted magyarországon működne ez a dolog?   
Nos, az igazat megvalva nem is tudom.De szerintem igen jó téma és dolog.
És szerintem már kezd eleterjedni itt Magyarországon is.

Ismersz olyan helyeket ahol direkt Halloween kor ilyen jelmezes bulit rendeznek ?
Nos,igazság szerint nem. De ha a barátaimat nézem akkor igen így házi Halowin ként.
Voltál már ilyen jellegű buliban?
Igen voltam és idén is megyek ha alkalmam és lehetőségem nyílik rá::
Volt már veled úgy , hogy páran összegyűltetek és elmentetek este "cukrokat" kérni házakhoz ?
Igen volt egész este azt csináltuk vagy egymást vertük^^ Valahol adtak cukrot vagy nyalókát valahol meg majdnem leesett a túlajnak az ála hogy mi mit keresünk a házánál jelmezekben^^
Mióta ismered ezt a mostmár világszerte ismert őrületet ?
Már közel 3 éve.
Szerinted ez a dolog melyik réteget fogta meg jobban a tiniket vagy a koron felülieket ?
Ez egyértelmű hogy a tiniket::
És szerinted miért egyértelmű ?
Azért mert a fiatalok sokkal nyitotabbak minden úgymond újdonságra. Az ídőseket ezek már nem érdeklik.
Mikor elmentetek "cukrot kéregetni" jelmezben akkor melyik réteg nyilvánult ezekhez vidáman és melyik utasította el ?
Nos ez igen változó. Mert van aki jól fogadja de van aki nem igazán.
Pl: Néhány felnöt nevet rajtunk de persze azért ad néhány meg mondja hogy "nem a cirkuszban vagytok"

A Szüleid ismerik ezt az  őrületet ?
Nem nagyon de ha igen akkor nem izgatja őket.
Az iskoládban kevdelik ezt ?
Nem tudom mert nem igen kérdeztem még őket. De van aki igen.
Úgy mondtad , hogy voltál már Halloween buliban ! Ha ez jelmezes volt , akkor minek öltöztél ?
Igen már voltam^^ Volt amikor saját magamat adtam az is akkor igen ilyesztő volt.:P
Volt amikkor Vampir voltam és volt amikor Csontváz.
És ráadásnak foszforeszkáltam ami azt elenti hogy a sőtétben világitottam.

Melyik kitalált Halloween - i öltözék a kedvenced ?
Hü most perbillanat nincsen kedvencem na talán a Vampir^^
Akit megkérdeztem eddig majdnem mindeki ezt felelte , miért pont ez ?
Nos talán mert a stilusomhoz ez illik a legjobban^^
Télleg , szerinted melyik Stílushoz illik a legjobban ez a Halloween - i öltözék !
Hát nem is tudom.
De mivel általkában én és pár fiú barátom emo ezért sztem az emohoz^^

Ha a régi nyelvvel fejeznéd ki magad , akkor melyik stílushoz ?  
Sztem a fáraókhoz az az Egyiptomban^^
És van kedvenc Halloween - hez hasonló filmed ?
Nincsen
Köszönöm , hogy beszámoltál erről a mai világban már elterjedt újdonságról !
Szívesen tettem:D

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://registration.blog.hu/api/trackback/id/tr591484420

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:17

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása